Így néz ki az asztalom Windowson

Hétvégén nem volt időm írni semmit. Szerencsére azért, mert egész hétvégén valamilyen ünneplésen voltam. De most ezt hagyjuk is. Hétvégén azért jutott idő az asztalom kicsinosítására is.
Gianni asztalaA Windows asztalának szokása, hogy hamar megtelik ikonokkal és a zűrzavarban nem találunk semmit: marad a jó öreg Start menü. Ennek a problémának a megoldására használom a RocketDock programot, ami a kép bal oldalán látható.

Egy a Mac OS X felhasználók úgynevezett dokkját utánzó programot kapunk. Egyszerűen ráhúzhatjuk parancsikonjainkat, elválasztó vonalat tehettünk rá. Beállíthatjuk kinézetét, az ikonokat és az ikonanimációt, hogy milyen effektus legyen, ha rákattintunk. De ha ez nem lenne elég akkor a szoftvert további ikonokkal és kinézetekkel bővíthetjük. Másik hasznos funkciója, hogy különféle gadgetek is letölthetők hozzá (CPU figyelő, időjárásjelentő) és magyar nyelven is letölthető. Letöltés

A képernyőmentés jobb oldalán látható grafikonokat egy program generálja: a Notebook Hardware Control. Segítségével meg tudjuk tekinteni laptopunk CPU használatát és hogy épp hány MHzen megy, a processzor és a merevlemez hőmérsékletét, akkumulátorunk töltöttségét. A program képes beállítani a CPU frekvenciájához a feszültséget, hogy később merüljünk le. Letöltés

A képen látható hölgyhöz hasonló képeket vagy más egyéb háttérképet innen tudsz leszedni:

3 megjegyzés :

  1. Én az ObjectDock programot használom az ikonok rendezésére, de úgy nézem a tiéd átlátszóbb színű. Amúgy tetszik a Vista skined :) én is pont ezt használom, csak a hátterem nem egy cicis csaj :P

    Ha szeretnéd kicsinosítani a tálcán megjelenő órádat akkor ajánlom hozzá az Analog Clock nevezetű ingyenes programot, és akkor olyan csicsás lesz a designod mint az enyém :D

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Telepítettem a gépemre a RocketDock-ot.
    Biztos valamit rosszul csinálok, de a sajátgép és dokumentumok mappákat nem tudom berakni a dokkba.
    Segíts légyszi! Köszi!

    VálaszTörlés
  3. Szia Anna! Nekem már nincs fent a gépemen, de feltelepítettem, hogy megnézem mi baja lehet. Telepítés után nekem alapból benne volt a sajátgép, dokumentumok, képek és zene mappa, és ha az asztalról egy ikont belehúztam az is működött.
    De ha így se menne, akkor kattints a dokkon jobb egérgombbal és a menüből válaszd az elem hozzáadása menüpontot. Ezen belül a fájl kiválasztásával egy programot tudsz rárakni, az útvonallal pedig egy mappát.

    VálaszTörlés